Thursday, August 20, 2015

HANTARAN & DOORGIFT TART NENAS BENTUK BUAH-BUAHAN

Apa khabar kepada pembaca & visitor blog ini.... Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya . Mungkin menjumpai blog ini melalui Google Search atau mungkin juga singgah dari my FB Page atau mungkin juga salah seorang follower/pelanggan saya. Walau dari mana sekalipun anda mengetahui kewujudan blog saya ini, terima kasih diucapkan kerana sudi singgah :) 

Kalau entry yg lepas, saya berkongsi maklumat tentang Set Hantaran Bakul Pastry DI SINI , entry kali ini saya ingin berkongsi pula mengenai satu lagi KILLER PRODUCT kami sejak 2012 yg lalu... Iaitu Tart Nenas Bentuk Buah-buahan. 



Tart Nenas Bentuk Buah-buahan ini sesuai untuk dijadikan Hantaran Perkahwinan mahupun Hantaran Pertunangan. Tart Nenas Bentuk Buah-buahan ni memang sentiasa PANAS, sentiasa ada order setiap minggu, Alhamdulillah... Bila tiba musim perkahwinan, lagi lah rancak production utk tart nenas unik & comel ini.

Okey, tak nak berceloteh panjang lebar sangat, di sini saya ingin menawarkan set Hantaran Tart Nenas Bentuk Buah-buahan kepada anda yang ingin menempahnya utk Hantaran Pertunangan atau Hantaran Perkahwinan. Selain dalam set Bakul Pastry yang saya kongsikan dlm entry yang lalu , kami juga menawarkan di dalam kotak hadiah 35 pcs.




Inilah alternatif kedua hantaran Tart Nenas Bentuk Buah-buahan yang boleh anda tempah selain di dalam Bakul Pastry tu. Dengan bajet/harga yang lebih minima, tempahan ini juga boleh dipos. Kami menggunakan perkhidmatan kurier servis Gdex untuk mengepos produk-produk kami.

Jika anda berada berdekatan dgn Kelana Jaya, Petaling Jaya & sekitar Lembah Kelang , anda juga boleh mengambil sendiri tempahan yang dibuat direct di premis kami di Kelana Jaya, PJ (berdekatan Kompleks Tabung Haji/Paradigm Mall) . Alamat penuh akan kami berikan setelah tempahan disahkan.

Oleh itu, kepada yang berminat untuk menempah set hantaran Tart Nenas Bentuk Buah-buahan ini, boleh lah menghubungi kami di talian 012-271 7622 (WhatsApp/SMS).

Selain dijadikan hantaran, kami juga menerima tempahan Tart Nenas Bentuk Buah-buahan ini untuk dijadikan doorgift perkahwinan atau apa jua majlis keraian. Insha ALLAH, saya akan berikan maklumat & contoh packaging yang kami tawarkan utk doorgift di dalam entry akan datang ye ;) ... 

Oh ya, sebelum terlupa, kami juga membuka kelas baking kpd anda yang berminat utk mempelajari cara-cara & teknik membuat tart nenas unik & comel ini. Kebiasaannya, kami akan memaklumkan/mengemaskini jadual kelas-kelas baking di FB PAGE kami, termasuk jadual kelas Tart Nenas Bentuk Buah-buahan ini. Jadi kepada yang berminat boleh lah LIKE FB Page kami supaya anda tidak ketinggalan/terlepas dengan tarikh-tarikh kelas baking kami yang akan datang.

Sekian dulu utk kali ini.. Insha ALLAH bersua lagi di entry akan datang.... Jgn lupa hubungi kami ye untuk membuat tempahan :) ..... Wassalam 



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 Reserved to YMY Chocolicious and Crafts
Design by Ccicute Design